Klacht melden

Omdat wij als Quickly ICT onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product of dienst. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Contactformulier

contactformulier
Contact informatie

Quickly ICT
Quickly Services
Grote meent 30
3945GG Cothen

085 060 8016
info@quicklyict.nl

Bedrijfgegevens

Btw nr: NL 165611273B01
Kvk nr: 92731287

Bank gegevens

Bank: ING bank
Iban: NL23 INGB 0104 3946 92
Bic: INGBNL2A

Social Media