Hoe komt het dat Quickly ICT veel goedkoper is dan andere bedrijven?
Ten eerste is er geen duur winkelpand dat onderhouden moet worden. Wij werken vanuit huis of op locatie, waardoor we de kosten laag kunnen houden. Daarnaast betaalt u alleen voor wat echt nodig is. en niet betalen voor twee uur wanneer we maar een half uur bezig zijn. In de basis zijn wij een eenmanszaak, die indien nodig gebruikt maakt van freelancers. Op die manier kunnen we makkelijk en betaalbaar inspelen op de vraag van de klant. Bovendien hebben we de overtuiging dat hulp bij computerproblemen betaalbaar moet zijn, omdat veel mensen voor hun werk of prive-leven afhankelijk zijn van een PC.
Bieden jullie dan wel dezelfde kwaliteit als andere bedrijven?
Jazeker. Al onze medewerkers hebben ruimschoots ervaring in de ICT. Bovendien bestaat onze dienstverlening al enkele jaren, waardoor wij meer dan voldoende kennis van zaken hebben. Wij vinden het bovendien belangrijk om een persoonlijke, flexibele maar professionele werkwijze te hanteren. Op al onze reparaties, installaties en producten bieden wij bovendien garantie.
Moet ik kiezen voor hulp aan huis of langs brengen?
Dat verschilt per situatie. Sommige diensten moeten nu eenmaal aan huis gebeuren, zoals het installeren van internet/wifi of het plaatsen van een nieuwe PC of laptop. Andere reparaties (bijvoorbeeld virussen verwijderen of hardware-reparaties) kunnen een paar uur in beslag nemen. Dan is het handiger om te kiezen voor langs brengen. Zo betaalt u niet het uurtarief en hoeft u niet thuis te blijven tot de reparatie voltooid is. De keuze is echter altijd aan u! Neem gerust eens vrijblijvend contact op om te kijken wat voor uw probleem de beste oplossing is.
Wanneer kan ik mijn computer / laptop langs brengen voor onderzoek of reparatie?
In feite wanneer u wilt, maar bel of mail wel eerst even voor een afspraak. We hebben geen winkel met vaste openingstijden. U kunt daardoor ook ‘s avonds en in het weekend terecht als dat beter uitkomt. Geen tijd om langs te komen? Maak dan gebruik van onze handige ‘pick up and return’-service! U profiteert dan nog steeds van de vaste tarieven.
Hoe lang ben ik mijn computer kwijt als ik hem langs breng?
Dat verschilt uiteraard per probleem. Maar over het algemeen heeft u binnen een dag uitsluitsel over de procedure en bijbehorende kosten. Gemiddeld is een reparatie met twee tot drie dagen afgerond. In ieder geval bent u de computer geen weken kwijt, zoals bij sommige andere bedrijven.

Hierbij kunnen wij u ook helpen!
Laten we samen aan uw problemen werken
Klantenservice en bereikbaarheid
Bij Quickly ICT staan we altijd klaar om je te helpen. Of je nu een vraag hebt over een van onze diensten, een probleem hebt met je computer of website, of gewoon advies nodig hebt, we zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en Whatsapp.